Vind zelf uw antwoord:

Contact opnemen per e-mail

In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. De snelste weg? Typ uw vraag of probleem boven in de zoekbalk
  2. Kunt u het niet vinden? Geef uw vraag rechtsonder in bij de Help button en stuur een e-mail

De meeste klanten wilden weten:

  1. Wat is de status van mijn bestelling?
  2. Is een bepaald product op voorraad?
  3. Hoe lang heb ik recht op garantie?
  4. Hoe meld ik een reparatie aan?
  5. Hoe stuur ik een product retour?

U kunt ervoor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek.

  1. Klik rechtsonder op de Help button
  2. Typ uw vraag
  3. Indien uw vraag niet gevonden wordt, klik op de button Stuur ons een bericht

               

Het kan zijn dat u een verouderde browser heeft en dat de Help button niet zichtbaar is. Klik dan hier.


Of neem contact op via Social Media, tijdens de openingstijden van de servicedesk reageren we binnen 2 uur op je vraag.

Komplett.nl @Facebook Stel je vraag via facebook Komplett.nl @Twitter Stel je vraag via twitter  

Bent u een zakelijke klant en heeft u een vraag? Naam dan contact op met onze zakelijke afdeling.

Email Computerland Zakelijk 


Wilt u een reparatie aanmelden?

Ga naar het retourformulier


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk