Vind zelf uw antwoord:

Reparatie aanmelden

Een defect product is natuurlijk ontzettend vervelend. Via een reparatie zorgen wij ervoor dat uw product weer naar behoren werkt. Ook kunt u zelf vooraf het een en ander proberen om het probleem te verhelpen.

>> Reparatieformulier

Is uw aankoop niet ouder dan 7 dagen, meldt u defect aan als DOA. Doa staat voor defect bij ontvangst.


Voordat u een reparatie aanmeldt

Het is belangrijk om te controleren of het product wel echt defect is, veel problemen kunt u namelijk eenvoudig zelf oplossen. Zorg er ook voor dat u vooraf een back-up maakt van uw belangrijke bestanden.

Om aanspraak te maken op de garantie, dient u de aankoopfactuur te kunnen overhandigen. Controleer ook goed of het defect binnen de garantie voorwaarden valt. Valt het product buiten de garantie? Dan worden er kosten voor de reparatie in rekening gebracht.

Als u het product heeft uitgebreid of onderdelen heeft vervangen dient u het product terug te brengen in de staat zoals u het heeft aangekocht om de garantie te kunnen garanderen. (b.v. geheugenuitbreiding, vervangen van de harde schijf enz.)


Een reparatie aanmelden
U kunt uw reparatie op twee manieren aanmelden:

  1. Meld uw product online aan
    Vul online het reparatieformulier in om uw product aan te melden ter reparatie. U kunt deze vervolgens, na goedkeuring door onze servicedesk, via UPS kosteloos naar ons hoofdkantoor verzenden.
  2. Directe ophaalservice via fabrikant
    Op uw factuur staat vermeld of de fabrikant van uw product een extra garantieservice aanbiedt. 

Klik hier voor het reparatieformulier


Andere klanten wilden ook weten:

Hoelang duurt een reparatie?

Wat is de status van mijn reparatie?

Alle vragen over reparaties..


 

 

 

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk